Open Mall

Το Έργο

Το νέο open mall που δημιουργείται τώρα στην πόλη του Αμυνταίου (ΑΜΥΝΤΑΙΟ  OPEN MALL) ,  με την εφαρμογή του παρόντος Στρατηγικού Πολυκαναλικού Marketing Plan και του νέου δυναμικού branding που θα προσελκύσει και του νέους δυναμικούς καταναλωτές πίσω την αγορά, έχει ως στόχο τις άριστες ψηφιακές υποδομές, την άριστη εξυπηρέτηση και αγοραστική εμπειρία που θα ανεβάσουν την Αξία ανά απόδειξη.  Η τελική του βαθμολογία μετά την εφαρμογή του παρόντος Στρατηγικού Πλάνου αναμένεται να ανέλθει σε 2,87 που θα τοποθετήσει την νέα Αγορά του ΑΜΥΝΤΑΙΟ OPEN MALL πολύ πιο κοντά στη Βαθμολογία της Αγοράς της Φλώρινας & Πτολεμαΐδας ξεπερνώντας κατά πολύ την σημερινή βαθμολόγηση του Αμυνταίου (ανεβαίνει από το 2.12 στο 2.87) και τίθεται πλέον σε πολύ πιο κοντινή απόσταση.  Στόχος η άνοδος της Αγοραστικής Εμπειρίας που θα προσφέρει το AMYNTAIO OPEN MALL και οι νέες βελτιωμένες συνθήκες στην αγορά να κρατήσουν όλο και περισσότερους Αμυντιώτες στην αγορά τους και να αποτελέσει έτσι αντικίνητρο για ταξίδι στην Φλώρινα ή την Πτολεμαΐδα (που σήμερα προσελκύει αρκετούς Αμυντιώτες) πόσο μάλλον στη Θεσσαλονίκη ή σε μία άλλη ανάγνωση τουλάχιστον να περιορίσει αυτά τα ταξίδια κατά την διάρκεια του έτους, επικεντρώνονται κυρίως στην τοπική αγορά του Αμυνταίου.

Η δημιουργία ενός ισχυρού, ανταγωνιστικού και βιώσιμου κέντρου λιανικής πώλησης για τους ντόπιους και επισκέπτες, ώστε όλη η πόλη να εξυπηρετείται από αυτό με τρόπο που θα ενισχύεται η ζωτικότητα, η βιωσιμότητα και η ελκυστικότητα του κέντρου και της πόλης, θα ωθεί στην πρόοδο, την οικονομική ευημερία, την απασχόληση και την άνθιση των επιχειρήσεων και της κοινωνίας .

Πυλώνες ανάπτυξης OPEN MALL :

  1. Προώθηση της τοπικής εμπορικής & οικονομικής ανάπτυξης (τομεακή διαφοροποίηση)
  2. Η Αναβάθμιση του ρόλου του Δήμου καθώς και της εμπορικής- επιχειρηματικής κοινότητας της περιοχής (με βάση τα παγκόσμια πρότυπα των city break σύγχρονων καταναλωτών, αγοραστικής κουλτούρας, τάσεων, τοπικές δυνατότητες & ευκαιρίες)
  3. Ανάπτυξη & εφαρμογή σύγχρονων (παγκόσμιων) μοντέλων συνεργασίας φορέων (ΟΤΑ & Ιδιωτικός φορέας) The triple helix (3H)
  4. Εφαρμογή των τριών βασικών πυλώνων της παγκόσμιας αστικής οικονομικής ανάπτυξης (Άνθρωπος -Πλανήτης -Κέρδος)
  5. Καθιέρωση της περιοχής σαν προορισμό Εμπορίας Λιανικής με πρότυπα των επισκεπτών σαββατοκύριακου